Torek, 02. Avgust

Kako se uspešno prilagajamo spremembam na trgu?

Bogatimo prodajni program in sledimo viziji za prihodnost

Na trgu je vsak dan več vrtnih strojev in pripomočkov za delo na vrtu. Tudi izdelkov za male živali je na prodajnih policah izjemno veliko. Zato je ključna poteza pri uvajanju novosti v podjetjih Eurogarden in Ramda stremenje k visoki kvaliteti, pravi Ana Rotar Petač, s katero smo govorili o prihodnosti blagovnih znamk Eurogarden in Ramda.

Ana, za vas so bili zadnji meseci razvojno zelo pomembni. Osredotočimo se na novo blagovno znamko Buba’s Happiness by Ramda. Katere izdelke pravzaprav prinaša ta novost na trgu?

Z novo blagovno znamko Buba's Happiness by Ramda smo blagovni znamki RAMDA dodali tudi linijo za male živali. Cilj, ki mu sledimo s to blagovno znamko, je ponujati najboljšo kvaliteto hrane in priboljškov za male živali. Trenutno Buba's Happiness by Ramda ponuja 100% naravne priboljške za pse. Od priboljškov so trenutno na zalogi palčke, ki so narejene iz 100% svežega mesa, klobasice in mini klobasice.

Kako to, da ste se odločili za razvoj nove blagovne znamke Buba's Happiness by Ramda?

RAMDA je na trgu že uveljavljena blagovna znamka, znana po svoji kvaliteti. Naš slogan se glasi 'Kvaliteta je prioriteta'. Ker RAMDA pokriva širok spekter kvalitetne ponudbe izdelkov in pripomočkov za lep vrt in dom, pa je Buba's Happiness by Ramda samo še korak k popolnosti te ponudbe.  

Ponudba izdelkov je res bogata. Kje je mogoče kupiti izdelke Buba’s Happiness by Ramda?

Hrano in priboljške za male živali blagovne znamke Buba's Happiness by Ramda je mogoče kupiti v vrtnih centrih Eurogarden in v spletni trgovini eurogarden.eu. Zaradi zasledovane kvalitete blagovne znamke, pa bomo kmalu lahko povedali še kaj več.

Kakšni so prodajni cilji Buba’s Happiness za prihodnost?

Glede na prve odzive trga na novo blagovno znamko lahko rečemo, da so možnosti obsežne, vendar kot vsakega drugega projekta tudi tukaj lotevamo prebijanja na trg racionalno in z vizijo.

Glede na razvoj blagovnih znamk in podjetij Eurogarden in Ramda, se moramo dotakniti tudi drugih vaših projektov. Katere prodajne novosti ste v letošnjem letu v vrtnih centrih Eurogarden še vpeljali?

Ne glede na svetovni trend, je usmerjenost v zeleno prihodnost in stremenje k trajnosti že dalj časa naša vizija. 'Okolju prijazno' je torej naša rdeča nit leta 2022, zato smo na tem področju prodajni asortima zelo povečali.

Lahko rečemo, da so ljudje 'zeleno' v letošnjem letu dejansko ZAČUTILI, da niso to zgolj več besede. Z našega vidika smo razširili program baterijskih in akumulatorskih vrtnih strojev in pripomočkov RAMDA. Ob tem naj dodam, da smo ponosni na kar nekaj izboljšav pri vrtnih strojih RAMDA.

Ena od teh je robotska kosilnica RAMDA, ki se jo po novem lahko usmerja preko GPS MOBILNE APLIKACIJE. Ta aplikacija omogoča, da lahko preko pametnega telefona kjerkoli po svetu prejema informacije in upravlja robota z uporabo WI-Fi ali mobilnih podatkov. Nastavi se lahko tedenski urnik košnje, prilagodi število m2, robota zažene, ustavi, vrne na priklopno postajo ipd. Več o robotski kosilnici Ramda z GPS-om si lahko preberete tukaj.

Poleg tega imamo v vrtnih centrih Eurogarden na zalogi slovenske sorte sadnega drevja ter sobne rastline, ki pripomorejo k boljšemu kisiku v prostoru, na zalogi imamo tudi okolju prijazne lonce ter slovenske ekološke sadik in eko slovenska semena.

Nazaj