Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Rotar.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani Rotar.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine Rotar.si. Ponudnika ROTAR d.o.o. in EUROGARDEN d.o.o. si pridržujeta pravico do spremembe pogojev na spletni strani Rotar.si kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja. Registrirani kupci bodo o spremembi splošnih pogojev obveščeni po elektronski pošti.

Rotar.si je spletna trgovina, ki jo upravljata podjetji ROTAR d.o.o. in EUROGARDEN d.o.o. - v nadaljevanju ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju skrajšano ponudnik. Ob izvršenem nakupu, oziroma pravilno izpolnjenem obrazcu za naročanje blaga, vsak obiskovalec spletne trgovine Rotar.si, postane hkrati tudi uporabnik oziroma kupec.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Rotar.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom.

Registracija kupca

Za nakup v spletni trgovini Rotar.si, se mora vsak uporabnik registrirati. Ob registraciji v spletno trgovino Rotar.si, uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Pred potrditvijo registracije se mora uporabnik strinjati s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine. S potrjeno registracijo preko elektronske pošte obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Če uporabnik kadarkoli kasneje želi svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na naslov internet@rotar.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

NAČINI PLAČILA - PLAČILNI POGOJI

V spletni trgovini Rotar.si ponudnik omogoča naslednja načina plačila:

1. Plačilo po povzetju

V primeru, da želite vaše naročilo plačati z gotovino ob prevzemu - po povzetju, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila, ki se nahaja v v spletni košarici. Naročeno blago bomo odpremili preko dostavne službe pri kateri boste poravnali vaše naročilo, na vaš naslov. V primeru, da ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine.

Pošta Slovenije d.o.o., GLS za vsako plačilo z gotovino po povzetju obračuna strošek skladno s svojim cenikom.

2. Plačilo s kreditno kartico na daljavo

Naročeno blago lahko varno plačate s kreditno kartico ob oddaji naročila preko spleta. Plačnik mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik kreditne kartice. V primerih, ko imetnik kartice ni državljan Slovenije ali pa uporablja kreditno kartico, ki ni bila izdana v Sloveniji ter v primerih, ko prejemnik in plačnik nista isti osebi, si pridržujemo pravico do dodatnega preverjanja identitete plačnika in prejema pisne izjave preko e-pošte ali telefaksa, da plačnik soglaša s plačilom naročenega blaga. Po oddaji naročila s tem načinom plačila ni možno spreminjati vsebine naročila, končnega zneska, naslova za dostavo in drugih dogovorjenih pogojev.

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupec lahko prejme račun s strani ponudnika ROTAR d.o.o. ali EUROGARDEN d.o.o. odvisno pri katerem ponudniku je blago na zalogi.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Dostop do te pogodbe uporabniku omogoči ponudnik, uporabnik lahko izvod/kopijo te pogodbe naroči preko e-pošte na naslov internet@rotar.si, ali telefonsko na telefon +386 1 24 25 104. Ponudnik nato ta izvod pošlje potrošniku po pošti v pisni obliki, ali pa v elektronski obliki na želen e-poštni naslov potrošnika.

CENE IN DOBAVNI ROKI

Vse cene v spletni trgovini Rotar.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.

V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo v takem primeru po svojih najboljših močeh skušal kupcu zagotoviti nižjo ceno oziroma ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če se kupec s ponujeno spremenjeno ceno ne strinja, lahko v tem primeru odstopi od pogodbe.

Dobavne roke ki so objavljeni za posamezne izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah iz naših izdajnih skladišč ali skladišč naših dobaviteljev, zaradi različnih dejavnikov na katere nimamo direktnega vpliva so možna odstopanja. Dobavni rok se lahko v času od oddaje naročila do pričetka obdelave naročila tudi spremeni, o čemer vas bomo seveda takoj obvestili.

KARTICA ZAUPANJA

Kartica zaupanja je namenjena vsem našim zvestim fizičnim kupcem, ki svoje nakupe redno opravljate v naši spletni trgovini ali v naših vrtnih centrih EUROGARDEN. Pridobitev in uporaba kartice sta brezplačni.

Nakupi s kartico se med seboj seštevajo, ter tako določajo vrednost vašega popusta. Pri prvem nakupu v spletni trgovini se vam s kartico zaupanja prizna popust v višini 1,5%. Nakupi se naknadno ne vpisujejo na kartico. Kartica ni prenosljiva. Kartica prične veljati v roku 24 ur od njene izdaje.
Popusti glede na skupno vrednost nakupov:
 

Vrednost nakupov    Popust

nad 400,00€ ----------> 1,5%

nad 800,00€ ----------> 2,0%

nad 3.500,00€ -------> 3,0%

nad 5.000,00€ -------> 4,0%

nad 8.000,00€ -------> 5,0%


Kartica zaupanja ne velja pri nakupu artiklov, ki so v AKCIJI in pri nakupu STARO ZA NOVO.

Kako do kartice?

Izpolnite prijavnico na spletni strani in po pošti vam bomo poslali kartico zaupanja.

Ob kraji ali izgubi kartice, vse stroške izdaje nove kartice v vrednosti 2,00 €, poravna kupec sam. Popusti iz izgubljenih ali ukradenih kartic se ne prenašajo na novo kartico.

POSTOPEK NAKUPA

1. Naročilo in oddaja naročila

Kupec izbere željen izdelek in s klikom na ikono povezave KUPI doda izbrani izdelek v nakupovalno košarico. Postopek naročila izbranega blaga poteka v 5. korakih. S klikom na ikono nakupovalnega vozička kupec dostopi do obrazca za naročanje tega izdelka. V obrazcu kupec nadaljuje z drugim korakom t.j. izbiranjem Načina plačila kjer se lahko odloči med plačilom po povzetju ali s kreditno kartico, tretjim korakom z izbiro Načina dostave, kjer lahko vpiše drug naslov za dostavo, v kolikor se le-ta razlikuje od naslova plačnika, četrtim korakom s Pregledom naročila kjer kupec vidi celotno naročilo z vsemi izbranimi artikli, cenami, popusti in morebitnimi stroški dostave, kjer se lahko še vedno odloči in ne izvede nakupa in zadnjim petim korakom Potrditvijo naročila, ko kupec odda naročilo. Pri vsakem od korakov ima kupec možnost vrnitve korak nazaj. Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo/pogodbo (pogodba je v slovenskem jeziku) na zaslon in s tem je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tej stopnji ima kupec možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte ali telefona. Napake, popravke ali dodatke k naročilu nam lahko sporočite po elektronski pošti na naslov internet@rotar.si ali telefonu +386 1 24 25 104, upoštevali bomo vse vaše pripombe, napake ali popravke. V primeru uspešno oddanega naročila, se vam po oddaji izpiše tudi potrditveni tekst hkrati pa prejmete kopijo vašega naročila po elektronski pošti. Če tega teksta ne vidite in hkrati na zaslonu ni izpisane številke vašega naročila, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake ali napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko ponovite ali pa nas kontaktirate za pomoč.

2. Naročilo potrjeno

Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 72 urah, ponudnik naročilo pregleda in ga po potrebi lahko z utemeljenim razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oziroma ga kontaktira po elektronski pošti.

3. Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v petnajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošilka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu mora kupec obvestiti ponudnika, najkasneje v 15-ih dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v 30-ih dneh. Ponudnik vrne potrošniku vsa opravljena plačila v zvezi s pogodbo najkasneje v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od nakupa.

Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago v originalni embalaži, nerabljeno (izdelek seveda lahko preizkusite in uporabite, da ugotovite vse njegove lastnosti), nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v 30-ih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Če vračate izdelke brez originalne embalaže ali je ta embalaža prekomerno uničena, oziroma če izdelek kaže znake uporabe, ki nakazujejo da je bil uporabljan dlje in pogosteje kot bi bilo potrebno da s preizkusom ugotovite vse njegove lastnosti, si pridržujemo pravico da zaračunamo odškodnino, ki jo ocenimo z zapisnikom ob vračilu izdelka. Naprošamo vas da izdelek po prevzemu odembalirate previdno, ter ga pazljivo preizkusite, tako da bi morebitno vračilo za vas potekalo brez odvečnih stroškov.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:
- pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

PREJELI STE POŠKODOVANO BLAGO, KAJ STORITI?

1. V primeru vidne poškodbe embalaže ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.

2. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali pa so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri Pošta Slovenije d.o.o. ali pri ponudniku. Če sumite da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba, to storite tako, da paket prinesete na njihovo najbližjo poslovalnico in to v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, lahko pa se s poštno enoto, ki vam je izdelek dostavila dogovorite da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik. Ponudnik s kupcem dogovori ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljalca.

REKLAMACIJE

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Iz naslova stvarne napake kupec lahko blago reklamira v dveh mesecih od odkritja stvarne napake oziroma v roku dveh let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca in po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z referentom Rotar.si.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega s kupcem nismo izrecno dogovorili!

GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa, če garancijski list ne vsebuje vseh informacij. Garancijski roki in pogoji so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

DOSTAVA

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta Pošta Slovenije d.o.o. in GLS vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Strošek dostave

Za naročene izdelke zaračunavamo stroške dostave v vrednosti:

Vrednost naročila brez DDV Poštnina brez DDV
od 0,00 do 59,99€ 5,00€
od 60,00€ do 99,99€ 3,00€
nad 100€ brezplačna poštnina


Strošek dostave se vam vedno informativno izpiše ali prišteje v košarici, pred oddajo naročila in je nato prikazan tudi na računu, ki ga prejmete z naročenim blagom. Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo.

Čas dostave
Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure in v soboto v dopoldanskem čas (dostavlja Pošta Slovenije d.o.o. in GLS) na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. V primeru, da želite dodati še dodatni naslov za dostavo, le tega vpišite v poljubno polje obrazca za naročilo.  V nekaterih primerih je možna tudi dostava izven delovnega časa dostavne službe, možne so tudi dostave ob dogovorjenih urah oziroma dostave po hitrejših dostavnih poteh. O teh možnosti se posvetujte s komercialisti Rotar.si, strošek tako dogovorjenih dostav s posebnimi željami se lahko razlikuje od zgoraj navedenih pogojev običajne dostave.
Če vas v času dostave ni doma, bo kurir/ dostavljalec pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem.

Hitrost dostave
Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 14. ure, bo blago odpremljeno z naše strani še isti dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo preko e-pošte ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, ponavadi naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

VARNOST IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina Rotar.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. 

SPLOŠNO O VARSTVU OSEBNIH PODATKOV

V podjetju ROTAR d.o.o. varovanje vaših podatkov obravnavamo zelo resno, zato vaše podatke obdelujemo z veliko pozornostjo in v skladu z veljavno zakonodajo o varovanju podatkov. Za zaščito naše spletne strani pred tveganji, prisotnimi pri obdelavi osebnih podatkov smo sprejeli organizacijske in tehnične varnostne ukrepe. Prav tako smo k temu zavezali naše pogodbene partnerje, ki nam omogočajo zagotavljanje in vzdrževanje te spletne strani.

PODLAGE ZA OBDELAVO VAŠIH PODATKOV

Spoštujemo vašo zasebnost. Posledično obdelujemo vaše podatke samo, ko nam je to dovoljeno.

Soglasja

V primeru pridobitve soglasja bo podjetje ROTAR d.o.o. dane osebne podatke obdelovala le za namene, za katere je soglasje podano. V podjetju ROTAR d.o.o. za prijavo na obvestila o novostih, akcijskih ponudbah, servisnih storitvah ipd. uporabljamo strogi sistem predhodne odobritve uporabe osebnih podatkov (t.i. opt-in), kar pomeni, da komuniciramo zgolj z osebami, ki se izrecno strinjajo, da želijo prejemati obvestila na določen način. Skladno s členom 6 (1a) Uredbe (EU) 2016/679) nam je v tem kontekstu dovoljeno obdelovati podatke.

Osebne podatke, ki jih posamezniki posredujejo na podlagi osebnega soglasja, podjetje ROTAR d.o.o. obdeluje do posameznikovega nedvoumnega preklica dovoljenja uporabe. Podjetje ROTAR d.o.o. omogoča in odobri dostop do zbranih osebnih podatkov zgolj pooblaščenim osebam podjetja ROTAR d.o.o., pogodbeni partnerji imajo dostop do podatkov zgolj za namen vzdrževanja in nadgradnje programske opreme ter spletne strani in so zavezani k spoštovanju varstva osebnih podatkov. Zbrani podatki se ne prenašajo v tretje države.

V primeru morebitnih vprašanj glede uporabe in obdelave osebnih podatkov ter prošnje za popravke, blokado ali izbris vaših osebnih podatkov nam lahko pišete na internet@rotar.si. Iz sistema sporočil se lahko kadarkoli odjavite, in sicer tako, da v prejetem elektronskem sporočilu kliknete na označeno povezavo za odjavo.

Pogodba ali zakon

Podjetje ROTAR d.o.o. osebne podatke uporablja in hrani tudi za namen sklepanja pogodb ter izpolnjevanja pogodbenih obveznosti in naročil. Če boste stopili v stik z nami, bomo shranili in obdelali podatke, ki jih boste posredovali za obravnavanje vaše poizvedbe ter v primeru morebitnih dodatnih vprašanj z naše strani. Skladno s členom 6 (1b) Uredbe (EU) 2016/679) nam je v tem kontekstu dovoljeno obdelovati podatke. Podjetje ROTAR d.o.o. osebne podatke hrani in obdeluje za čas veljave pogodbenih razmerij, do ureditve in izpolnitve pogodbenih obveznosti, zastaranja vseh terjatev ali za čas, za katerega je uporabnik podal soglasje. Za vsa poslovna razmerja velja, da mora podjetje ROTAR d.o.o. v skladu z davčnimi in finančnimi predpisi ter zakonodajo in standardi, ki urejajo vodenje poslovnih knjig in hrambo dokumentacije, hraniti račune in podporno dokumentacijo ter podatke še deset let do zaključka leta, na katerega se poslovni dogodek nanaša. Podjetje ROTAR d.o.o. omogoča in odobri dostop do zbranih osebnih podatkov pooblaščenim osebam podjetja ROTAR d.o.o. Pogodbeni partnerji imajo dostop do podatkov za namen vzdrževanja in nadgradnje programske opreme in spletne strani, dostave/prevzema izdelkov ali storitve obdelave plačil. Vaše podatke posredujemo drugim prejemnikom le, kadar je to potrebno za izpolnitev pogodbe z vami, ko imamo mi ali prejemnik upravičen interes za razkritje vaših podatkov, če ste podali soglasje za ta prenos ali kadar smo podatke dolžni posredovati na podlagi zakonskih določb ali izvršljivih administrativnih ali sodnih nalogov. Naši pogodbeni partnerji so zavezani k spoštovanju varstva osebnih podatkov. Zbrani podatki se ne prenašajo v tretje države.

VAŠE PRAVICE V ZVEZI Z OSEBNIMI PODATKI

Vaša pravica do informacij o vaših podatkih

Na zahtevo vam bomo posredovali informacije o podatkih, ki jih hranimo o vas.

Vaša pravica do popravka in dopolnitve podatkov

Popravili bomo nepravilne podatke o vas, če nas boste ustrezno obvestili. Dopolnili bomo nepopolne podatke, če nas boste ustrezno obvestili, v kolikor so ti podatki potrebni za predvideni namen obdelave podatkov.

Vaša pravica do izbrisa podatkov

Na zahtevo bomo izbrisali informacije, ki jih hranimo o vas. Vendar pa se nekateri podatki izbrišejo šele po določenem obdobju hrambe, na primer, ker moramo v nekaterih primerih hraniti podatke po zakonu ali ker te podatke potrebujemo, da bi izpolnili naše pogodbene obveznosti do vas.

Vaša pravica do preklica soglasja

Svoje soglasje za prihodnjo obdelavo vaših podatkov lahko kadarkoli prekličete. To ne vpliva na zakonitost obdelave vaših podatkov do trenutka, ko je vaše soglasje umaknjeno.

Vaša pravica do ugovora proti obdelavi podatkov

Obdelavi prihodnjih podatkov lahko kadar koli nasprotujete, v kolikor obdelujemo vaše podatke na podlagi ene od pravnih utemeljitev iz člena 6 (1e ali 1f) Uredbe (EU) 2016/679. Če ugovarjate, bomo prenehali obdelovati vaše podatke pod pogojem, da ni nobenega nujnega in upravičenega razloga za nadaljnjo obdelavo.

Vaša pravica do prenosa podatkov

Na vašo zahtevo vam lahko zagotovimo določene informacije v strukturirani, običajni in strojno berljivi obliki.

Vaša pravica do pritožbe nadzornemu organu

Pritožbo glede varovanja podatkov lahko vložite pri organu za varovanje podatkov: Republika Slovenija, Informacijski pooblaščenec, www.ip-rs.si.

Kontakt za vsa vprašanja glede varstva osebnih podatkov

V primeru kakršnih koli vprašanj v zvezi z varovanjem podatkov ali uveljavljanjem svojih pravic nas lahko kontaktirate na: internet@rotar.si Informacije o ukrepih, sprejetih na podlagi vaših zahtevkov vam bomo praviloma zagotovili v roku enega meseca.

Opozorilo: Uporabniki, mlajši od 16 let, nam lahko posredujejo svoje osebne podatke samo s soglasjem staršev ali zakonitega skrbnika.

KOMUNIKACIJA

S strinjanjem s splošnimi pogoji poslovanja kupec daje soglasje, da mu ponudnik do preklica takega soglasja sme pošiljati reklamna elektronska sporočila.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
- pošiljatelj mora biti jasno razviden
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
- željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil je potrebno spoštovati

VARSTVO OTROK

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Enako velja za video predstavitve, ki so namenjene boljšemu prikazu uporabe artikla, pri katerem pa so lahko uporabljeni rekviziti, ki ne pripadajo k nosilnemu artiklu določene ponudbe, objavljene na spletni strani Rotar.si. Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog.

PRITOŽBE IN SPORI

- Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
- Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
- Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga obveščal o poteku postopka.
- Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina Rotar.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

Vse slike so simbolične!

Podatki o upravljalcu se nahajajo na povezavi "O podjetju", kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Rotar d.o.o.